• 30-05-2019, 10:42:46
    #1
    Kryex Box - Film Teması 240tl - 100tl DEMO
    Kryex Qpin - Blog/Portal Teması 280tl - 100tl DEMO
    Kryex Newzx - Blog/Portal Teması 250tl - 100tl DEMO

    Full lisans !
    Şifreleme yok !

    Emeğe saygı...
  • 30-05-2019, 10:44:52
    #2
    Kryex Qpin - Blog/Portal Teması 280tl - 100tlDEMO
    Kryex Newzx - Blog/Portal Teması 250tl - 100tlDEMO
    Bu 2 temanız da gerçekten hatrı sayılır güzellikte tema, yakın bir zaman olmayabilir ama almayı düşüneceğim.
  • 30-05-2019, 10:47:25
    #3
    akifaykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kryex Box - Film Teması 240tl - 100tl DEMO
    Kryex Qpin - Blog/Portal Teması 280tl - 100tl DEMO
    Kryex Newzx - Blog/Portal Teması 250tl - 100tl DEMO

    Full lisans !
    Şifreleme yok !

    Emeğe saygı...
    skype ekledim hocam
  • 30-05-2019, 10:51:46
    #4
    @akifaykan; hocam hayırlı satışlar, bir de nano teması vardı yanlış hatırlamıyorsam... onda yok mu indirim...
  • 30-05-2019, 10:54:37
    #5
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @akifaykan; hocam hayırlı satışlar, bir de nano teması vardı yanlış hatırlamıyorsam... onda yok mu indirim...
    Tşkler.
    Nano temasında da indirim mevcut ama demosu şuan olmadığı için eklemedik.
  • 30-05-2019, 11:03:54
    #6
    Hocam nano temasını biliyorum demosunu daha önce gördüm.... Valla temaların hepsi birbirinden güzel, fiyat da uygun insan hangisini alacağını şaşırıyor...
  • 30-05-2019, 11:07:07
    #7
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nano temasını biliyorum demosunu daha önce gördüm.... Valla temaların hepsi birbirinden güzel, fiyat da uygun insan hangisini alacağını şaşırıyor...
    Kryex Qpin tavsiye edebilirim..
  • 30-05-2019, 11:08:04
    #8
    Mesajım bulunsun
  • 30-05-2019, 11:10:16
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesajım bulunsun alacağım daha önce de alım yapmıştım



    akifaykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tşkler.
    Nano temasında da indirim mevcut ama demosu şuan olmadığı için eklemedik.
    http://www.oaraba.com
    buyrun demo



    hocam bir de newzx de durum böyle iken http://prntscr.com/nvak8z
    Qpin de durum bu http://prntscr.com/nvakj7
    reklam alanından ötürü sanırım tam uyumlu değil bunu çözebiliyor muyuz? ona göre karar vereceğim de birde shopier vs ödeme yöntemi şansımız var mı ?