Mesajım bulunsun alacağım daha önce de alım yapmıştım



akifaykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tşkler.
Nano temasında da indirim mevcut ama demosu şuan olmadığı için eklemedik.
http://www.oaraba.com
buyrun demo



hocam bir de newzx de durum böyle iken http://prntscr.com/nvak8z
Qpin de durum bu http://prntscr.com/nvakj7
reklam alanından ötürü sanırım tam uyumlu değil bunu çözebiliyor muyuz? ona göre karar vereceğim de birde shopier vs ödeme yöntemi şansımız var mı ?