sahifa temasını kullanıyorum. ancak demo sitesindeki bazı ikonlar ve menü ikonları bende görünmüyor. Bu konuda yardımcı olur musunuz. Teşekkürler
Demodaki hali :

Benim sitedeki hali :

bu arada sitem www.aricilar.net
6
●295


<link href="https://stackpath.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.7.0/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" integrity="sha384-wvfXpqpZZVQGK6TAh5PVlGOfQNHSoD2xbE+QkPxCAFlNEevoEH3Sl0sibVcOQVnN" crossorigin="anonymous">