arkadaşlar merhaba ;

sahifa temasını kullanıyorum. ancak demo sitesindeki bazı ikonlar ve menü ikonları bende görünmüyor. Bu konuda yardımcı olur musunuz. Teşekkürler

Demodaki hali :

Benim sitedeki hali :

bu arada sitem www.aricilar.net