• 30-07-2015, 00:11:46
    #1
    Arkadaşlar konu doğru yerdemi bilmiyorum en uygun burayı buldum

    Bir arkadaşım için yapmış olduğum tema hakkında olumlu olumsuz görüşlerinizi alabilir miyim ?
    Site:
    http://haberbirlik.com/

    tema paneli: http://i.imgur.com/znTYufr.png
  • 30-07-2015, 00:13:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tema görüntü olarak güzel fakat menu hiç olmamış
  • 30-07-2015, 17:48:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konu doğru yerdemi bilmiyorum en uygun burayı buldum

    Bir arkadaşım için yapmış olduğum tema hakkında olumlu olumsuz görüşlerinizi alabilir miyim ?
    Site:
    http://haberbirlik.com/

    tema paneli: http://i.imgur.com/znTYufr.png
    hocam eline sağlık tema güzel fakat menüler vasat ayrıca manşet slidendeki rakamları biraz daha küçültüp en son rakamın yanına tümü botuno eklemen gerek görsellik açısında daha iyi görünür. ayrıca anasayfadaki kategoriler varya 4 haber gösteriyor resimi ile beraber orayıda sola 1 haber resimi ve başlıgı o resimin sağ tarafında 4 yada 5 tane haber sırala yukarıdan aşşaı
  • 31-07-2015, 00:24:26
    #4
    CaN_Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eline sağlık tema güzel fakat menüler vasat ayrıca manşet slidendeki rakamları biraz daha küçültüp en son rakamın yanına tümü botuno eklemen gerek görsellik açısında daha iyi görünür. ayrıca anasayfadaki kategoriler varya 4 haber gösteriyor resimi ile beraber orayıda sola 1 haber resimi ve başlıgı o resimin sağ tarafında 4 yada 5 tane haber sırala yukarıdan aşşaı
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Dediğiniz tüm manşetler kısmını, ve diğer kategorilerin olduğu bloğa dediğiniz gibi bir blok stili ekledim. Fakat menü kısmında bir fikrim olmadığı için bu tarz bişey yaptım. normal bir menü yapıp logonun sağına reklam eklemek pek mantıklı gelmiyor bana çünkü ordaki reklamlar pek tıklama almıyor. bu şekilde düşündüğüm için o tarz yaptım ama görsel olarak aklıma başka bir fikir gelmedi
  • 31-07-2015, 01:37:20
    #5
    OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Dediğiniz tüm manşetler kısmını, ve diğer kategorilerin olduğu bloğa dediğiniz gibi bir blok stili ekledim. Fakat menü kısmında bir fikrim olmadığı için bu tarz bişey yaptım. normal bir menü yapıp logonun sağına reklam eklemek pek mantıklı gelmiyor bana çünkü ordaki reklamlar pek tıklama almıyor. bu şekilde düşündüğüm için o tarz yaptım ama görsel olarak aklıma başka bir fikir gelmedi
    Hocam menüleri tek sıra halinde logonun yanında sağa dogru sıralasanız daha iyi olur logonun yanında menülerin üstündeki boşluk ne olacak derseniz orayada döviz kuru yada hava durumu gibi bileşen eklerseniz görünüm daha güzel olur