OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar konu doğru yerdemi bilmiyorum en uygun burayı buldum

Bir arkadaşım için yapmış olduğum tema hakkında olumlu olumsuz görüşlerinizi alabilir miyim ?
Site:
http://haberbirlik.com/

tema paneli: http://i.imgur.com/znTYufr.png
hocam eline sağlık tema güzel fakat menüler vasat ayrıca manşet slidendeki rakamları biraz daha küçültüp en son rakamın yanına tümü botuno eklemen gerek görsellik açısında daha iyi görünür. ayrıca anasayfadaki kategoriler varya 4 haber gösteriyor resimi ile beraber orayıda sola 1 haber resimi ve başlıgı o resimin sağ tarafında 4 yada 5 tane haber sırala yukarıdan aşşaı