Tasarım + Döküm + Entegre + Şifreleme ve Optimizasyon için harcanılan fiyatın altında bir fiyat istediğimi düşünüyorum değerli hocam.Bilgilendirme yapıldı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:28:56 -->-> Daha önceki mesaj 11:54:07 --
Temayı ölü fiyatına alabileceğini düşünen arkadaşlar yazmaz ise sevinirim. Kendileri de bu işleri yapan arkadaşların ne kadar fiyat edeceğini bilmesi gerekir diye düşünüyorum.
O kadar uğraştın hocam emeğinin karşılığını alsaydın bari, vaktim olup ilgilenebilsem hemen alırdım
Teşekkürler Volkan ama keyfi bir durum olsa satmam zaten hamd olsun layık olduğu değeri görüyor temamız ama yeni bir işe başlayacağım 5-6 aylık süreçte yalnızca cepten gireceğim belki de r10a o yüzden satma kararı aldım.