• 01-08-2015, 11:20:32
    #10
    Truthful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype'da bulunamıyorsunuz. Düşündüğünüz fiyatı pm atar mısınız?
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatı pm atınız lütfen. makul olalım yalnız.
    Tasarım + Döküm + Entegre + Şifreleme ve Optimizasyon için harcanılan fiyatın altında bir fiyat istediğimi düşünüyorum değerli hocam.Bilgilendirme yapıldı.
  • 01-08-2015, 11:39:13
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM alayım.
  • 01-08-2015, 11:49:45
    #12
    Davay davay 🌹
    Fiyatı PM alayım.
  • 01-08-2015, 12:28:56
    #13
    buraqgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM alayım.
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı PM alayım.
    Bİlgilendirme yapıldı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:28:56 -->-> Daha önceki mesaj 11:54:07 --

    Temayı ölü fiyatına alabileceğini düşünen arkadaşlar yazmaz ise sevinirim. Kendileri de bu işleri yapan arkadaşların ne kadar fiyat edeceğini bilmesi gerekir diye düşünüyorum.
  • 01-08-2015, 12:41:00
    #14
    O kadar uğraştın hocam emeğinin karşılığını alsaydın bari, vaktim olup ilgilenebilsem hemen alırdım
  • 01-08-2015, 12:43:38
    #15
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar uğraştın hocam emeğinin karşılığını alsaydın bari, vaktim olup ilgilenebilsem hemen alırdım
    Teşekkürler Volkan ama keyfi bir durum olsa satmam zaten hamd olsun layık olduğu değeri görüyor temamız ama yeni bir işe başlayacağım 5-6 aylık süreçte yalnızca cepten gireceğim belki de r10a o yüzden satma kararı aldım.
  • 03-08-2015, 21:08:30
    #16
    Son 1 günüm var arkadaşlar düşündüğümün çok altına vereceğim olmadı ayda bir girip isteyene satışımı yapacağım
  • 04-08-2015, 17:07:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    PM alabilir miyim ? En son fiyat ile birlikte
  • 04-08-2015, 20:38:34
    #18
    Omeros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM alabilir miyim ? En son fiyat ile birlikte
    Bilgilendirme yapıldı.