aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar uğraştın hocam emeğinin karşılığını alsaydın bari, vaktim olup ilgilenebilsem hemen alırdım
Teşekkürler Volkan ama keyfi bir durum olsa satmam zaten hamd olsun layık olduğu değeri görüyor temamız ama yeni bir işe başlayacağım 5-6 aylık süreçte yalnızca cepten gireceğim belki de r10a o yüzden satma kararı aldım.