• 05-05-2014, 19:31:42
    #19
    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende senin gibi boş insanlar nasıl olur da tema yapıyor anlamıyorum.

    doğru söylüyosun tuslar bölümüne bi if koymadım diye ben boş insan oluyorum sen dolu insan oluyosun.Bir kaşıntın var senin ama çözeriz şu yoğunluğum bir azalsın
  • 05-05-2014, 23:33:04
    #20
    Bir adet tema aldım arkadaştan. Sağolsun hiçbir desteği esirgemedi, kendisi ile alakası olmayan sorunlarımda da çok yardımcı oldu. Temayı merak edenler için ise söyleyebileceğim çok kaliteli bir çalışma, site ile ilgili sonuçları da yazmaya çalışırım.
  • 13-05-2014, 16:30:23
    #21
    skype ekledm hocam
  • 28-05-2014, 15:58:53
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Edit
  • 04-06-2014, 00:18:30
    #23
    Uzun zamandır oyun sitem için güzel bir tema arıyordum r10 da konuyu gördüm ve arkadaşa mail üzerinden ulaştım. Sitemin adresini gönderdim ve entegre konusunda yardımcı olup olmayacağını sordum arkadaşta sağolsun yardımcı olurum dedi ve dediği gibide sitemi ayarladı bütün sorunları giderdi teslim etti.

    Öncelikle yaklaşımından ve sorunlara müdale etmesi açısından kendisine çok tşk ediyorum.
  • 11-11-2014, 11:42:27
    #24
    PM attım hocam
  • 21-05-2017, 14:54:17
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba , bu temayla ilgili sorunlarımız var yarım bekliyoruz hocam...
  • 23-09-2017, 20:47:01
    #26
    Temanın satışı devam ediyor mu?