dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende senin gibi boş insanlar nasıl olur da tema yapıyor anlamıyorum.

doğru söylüyosun tuslar bölümüne bi if koymadım diye ben boş insan oluyorum sen dolu insan oluyosun.Bir kaşıntın var senin ama çözeriz şu yoğunluğum bir azalsın