Merhabalar sistem hakkında bir kaç soru sormak istiyorum.
Videoları tek tek mi eklememiz gerekiyor yoksa bot toplu bir şekilde bir yerden çekiyor mu ?
Videoları sunucuda mı barındırıyor ?
Site için vps hosting mi almalıyız yoksa normal bir hosting iş görür mü ?
Lisans domain lisans mı yoksa normal lisans mı ?
VineVideo - Vine Teması ve Vine Botu
47
●6.797
- 27-10-2013, 02:39:54pm gönderildi.akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocam.BTHBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
---
Sistemi iki farklı şekilde yazıcaz.. Bir normal listeme; diğeri de vinescope şeklinde.. İkisi de responsive tabanda ve güncelleştirilmiş botlarla yapılcaktır.. - 27-10-2013, 12:19:24vine ile aynı sistemi kullanıyoruz..yllcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
controls özelliğini kapatıp autoplay konulabilir sıkıntı olmaz o konuda.