• 24-10-2013, 15:11:22
    #37
    Merhabalar sistem hakkında bir kaç soru sormak istiyorum.

    Videoları tek tek mi eklememiz gerekiyor yoksa bot toplu bir şekilde bir yerden çekiyor mu ?
    Videoları sunucuda mı barındırıyor ?
    Site için vps hosting mi almalıyız yoksa normal bir hosting iş görür mü ?
    Lisans domain lisans mı yoksa normal lisans mı ?
  • 24-10-2013, 16:59:34
    #38
    1 adet satın almak istiyorum mesaj atıldı.
  • 27-10-2013, 02:31:13
    #39
    Ufak bir hatırlatma yapalım..

    Sistemin responsive (mobil uyumlu) ve genel eksikleri (pek yoktu ama yinede varsa) giderilmiş hali bitmek üzere arkadaşlar..

    Varsa eklemek yada bu da olsun dediğiniz bir kısım ekleyelim..
  • 27-10-2013, 02:33:17
    #40
    Demo alabilirmiyim?
  • 27-10-2013, 02:36:12
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Mesajım bulunsun arkadaşım alıcaktı
  • 27-10-2013, 02:39:54
    #42
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo alabilirmiyim?
    pm gönderildi.

    BTHBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun arkadaşım alıcaktı
    peki hocam.

    ---

    Sistemi iki farklı şekilde yazıcaz.. Bir normal listeme; diğeri de vinescope şeklinde.. İkisi de responsive tabanda ve güncelleştirilmiş botlarla yapılcaktır..
  • 27-10-2013, 10:51:05
    #43
    Dijital Girişimci
    videolari play tuşuna basmadan da başlatabilir duruma getirebilirsek videonun herhangi bir yerine tıklamayla birlikte gelirse izleme daha güzel olur gerçekten.
  • 27-10-2013, 12:19:24
    #44
    yllcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videolari play tuşuna basmadan da başlatabilir duruma getirebilirsek videonun herhangi bir yerine tıklamayla birlikte gelirse izleme daha güzel olur gerçekten.
    vine ile aynı sistemi kullanıyoruz..

    controls özelliğini kapatıp autoplay konulabilir sıkıntı olmaz o konuda.
  • 28-10-2013, 23:33:10
    #45
    arkadaş işinin ehli bir arkadaş. biraz yoğun olduğu için bizim gibi acemilerle çok sıkıntı çekiyor. allah kolaylık versin zor iş.