Ufak bir hatırlatma yapalım..

Sistemin responsive (mobil uyumlu) ve genel eksikleri (pek yoktu ama yinede varsa) giderilmiş hali bitmek üzere arkadaşlar..

Varsa eklemek yada bu da olsun dediğiniz bir kısım ekleyelim..