• 26-08-2013, 13:27:47
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun yeni projeniz
    Görsel olarak benim hoşuma gitti zaten sade, ziyaretçiyi yormayan tasarımlar iyidir.
    Fakat benim birkaç tane yapıcı yorumum olacak.
    Öncelikle temanın reklam yerleşimi konusunda çok başarılı olacağını zannetmiyorum. Tamam site açıyoruz ama bunun bir de maddi getirisi olması lazım ki bize de şevk gelsin. Bu yüzden biraz daha sayfa TO oranı yüksek olabilecek temalar bekliyoruz.
    Bir de yorum yazma kısmında 4 tane kutucuk var ama bu kutucuklara ne yazılacak belli değil. Yanlarında Ad Soyad, e-mail gibi şeyler belirtilse iyi olur.

    İyi çalışmalar
    Amaçlar farklıdır, kişisel bir blog reklam yerleşimini çok önemsemez. Ama bir portalda reklam yerleşimi çok önemlidir. Biz de bu yapıyı analiz etmekle meşguluz. Henüz temalar tamamlanmadı, kurulumları bu hafta içi başlayacak. Bu yüzden tam anlamıyla bitmiş sayılmaz, sadece görmenizi istedik biran önce Biraz daha zaman gerekli sadece.
  • 26-08-2013, 14:04:13
    #20
    BerkayGeldec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Optimizasyon konusunda tekrar güncelleme yapılmıştır.

    http://gtmetrix.com/reports/demo.wpmanya.com/4dGtmCI9

    http://prntscr.com/1nhc28
    veri gud
  • 26-08-2013, 15:01:24
    #21
    Hayatımda ilk defa bi temaya para vereceğim sanırım, çok hoş.

    Hayırlı satışlar
  • 26-08-2013, 18:56:40
    #22
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda ilk defa bi temaya para vereceğim sanırım, çok hoş.

    Hayırlı satışlar
    Çok teşekkürler
  • 26-08-2013, 23:19:26
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderdim.
  • 27-08-2013, 00:02:17
    #24
    Üyeliği durduruldu
    r10'da gördüğüm tasarım bakımından en iyi tema diyebilirim. Yalnız arkadaşın dediği gibi reklam yerleşim alanlarıda olursa çok iyi olur. Ayrıca sayfalar bölümünde full screen gibi özel şablonlar getirilirse dadından yenmez
  • 27-08-2013, 00:11:13
    #25
    Web_Bilgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da gördüğüm tasarım bakımından en iyi tema diyebilirim. Yalnız arkadaşın dediği gibi reklam yerleşim alanlarıda olursa çok iyi olur. Ayrıca sayfalar bölümünde full screen gibi özel şablonlar getirilirse dadından yenmez
    V2 de ek özellikler elbette gelecektir. Daha yeni temalarla meşgul olmaya başladık. Bu yüzden ağır değişikliklere yer veremeyeceğiz henüz.
  • 27-08-2013, 00:13:36
    #26
    trendwp deki yaptığınız temalar gibi buda çok hoş ama portal tarzı bir şeyler herkesin ihtiyacı
  • 27-08-2013, 00:25:41
    #27
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trendwp deki yaptığınız temalar gibi buda çok hoş ama portal tarzı bir şeyler herkesin ihtiyacı
    Testleri tamamlanacak. Maximum 1 hafta içinde yayında olacak