r10'da gördüğüm tasarım bakımından en iyi tema diyebilirim. Yalnız arkadaşın dediği gibi reklam yerleşim alanlarıda olursa çok iyi olur. Ayrıca sayfalar bölümünde full screen gibi özel şablonlar getirilirse dadından yenmez