Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz günler de yeni bir temaya başladım ve temayı bitirdim. Tasarımsal açıdan sizin yorumlarınızı almak istedim.
http://burakisci.com/
http://burakisci.com/portfolyom
http://burakisci.com/resim-10.html
Yeni Temam Bislog Hakkında Yorumlarınız?
10
●1.015
- 14-07-2013, 21:28:27O şekilde değil de birşeyi belirteyim. Menünün üzerine gelince açılır menü geliyor. Açılır menüden herhangi bir nesnenin üzerine gelince menüde yanan beyaz ışık sönüyor. Bence sönmese daha iyi olurburakisci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle