• 13-07-2013, 16:18:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz günler de yeni bir temaya başladım ve temayı bitirdim. Tasarımsal açıdan sizin yorumlarınızı almak istedim.

    http://burakisci.com/
    http://burakisci.com/portfolyom
    http://burakisci.com/resim-10.html
  • 13-07-2013, 16:28:18
    #2
    oldukça sade ve kullanışlı. ancak geliştirilmeli
  • 14-07-2013, 19:51:18
    #3
    Yorumunuz için teşekkür ederim, geliştirilmeli derken önerilerinizi de belirtir misiniz? @reball
  • 14-07-2013, 21:28:27
    #4
    burakisci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim, geliştirilmeli derken önerilerinizi de belirtir misiniz? @reball
    O şekilde değil de birşeyi belirteyim. Menünün üzerine gelince açılır menü geliyor. Açılır menüden herhangi bir nesnenin üzerine gelince menüde yanan beyaz ışık sönüyor. Bence sönmese daha iyi olur
  • 15-07-2013, 17:58:07
    #5
    tema'nız demiyorum temalarınız gerçekten güzel
  • 15-07-2013, 18:05:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gayet hoş ve güzel bir tema olmuş başarılar
  • 15-07-2013, 20:17:59
    #7
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şekilde değil de birşeyi belirteyim. Menünün üzerine gelince açılır menü geliyor. Açılır menüden herhangi bir nesnenin üzerine gelince menüde yanan beyaz ışık sönüyor. Bence sönmese daha iyi olur
    katılıyorum
  • 18-07-2013, 16:27:11
    #8
    ben çok begendim başarılar
  • 18-07-2013, 18:32:46
    #9
    webeyn.com çok benziyor.