• 18-07-2013, 22:50:10
    #10
    Eline sağlık bu yaşta bu işleri ortaya cıkarman çok güzel...
  • 18-07-2013, 22:54:57
    #11
    bu tema ıcın olmasa da genel olarak basarılı buluyorum ben de sizi. tebrık edıyorum o yuzden.