• 13-05-2013, 22:14:03
    #10
    temayı hazırlamak illegal bir iş değil ki. Herkesin herşeyin telif hakkını almaya gücü yetmeyebilir. Şahsen aynı görüşte değilim. Hadi kırdın şifresini bari bedava dağıt, ya da fazla mı attın diyelim aynı fiyattan sat. Fakat kalkıp 50 TL lik bir temayı 300 dersen olmaz işte
  • 13-05-2013, 23:15:43
    #11
    kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temayı hazırlamak illegal bir iş değil ki. Herkesin herşeyin telif hakkını almaya gücü yetmeyebilir. Şahsen aynı görüşte değilim. Hadi kırdın şifresini bari bedava dağıt, ya da fazla mı attın diyelim aynı fiyattan sat. Fakat kalkıp 50 TL lik bir temayı 300 dersen olmaz işte
    Ne farkınız kaldı?
  • 13-05-2013, 23:52:31
    #12
    concorde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne farkınız kaldı?
    Desteklemiyorum. Mesajımı iyi okursanız hadi onu yaptın hadi bunu da yaptın bari bunu yapma tarzında konuştum . Yani 50 Tl ye sataydı aaa ne iyi adam demeyecektim
  • 13-05-2013, 23:54:34
    #13
    Peki.
  • 14-05-2013, 00:11:10
    #14
    Sa ben,mde sitem var sesli chat ve sesli sohbet sitesi imzada sitem var zaten bazı arkadaşların dedği gibi sesli sohbet site sahipleri neyin ne olduğunu bilmiyom kayseri panel ve diğerlerin hepsi ordan burdan alma iş yapıyolar bu bir gerçek..


    Diğer sesli sohbet sitesi açacak arkadaşlar"da neyin ne olduğunu bilmedikleri için sazan gibi düşüyolar, sadece kayseripanel değil hepsi aynı? farkları yokki eğer gerçekten Şu r10"da sesli site işlerine heveslenen işden gerçekten anlayan biri olsun hepsi top atar attığı gibi o arkadaş paraya para demez sesli sohbet panelcileri bakın hepsi aynı hiç birinin farkı yokdur
  • 14-05-2013, 00:18:14
    #15
    "Ben Tema satmıyorum site kurup teslim ediyorum.400 tl ye altın kaplama ne alabiliyorsan onu alabilirsin"
    yazmış arkadaş
  • 14-05-2013, 03:06:04
    #16
    Bende sitemde bir konu açtım ve bahsettim. Kayseripanel sadece bir örnek. Bütün sesli chat panelcileri neredeyse aynı. Mesela nedenini anlamış değilim 1-2 yaşındaki domaine ( ki boşta görsem almam ) 3000 TL isteyen bir tek sesli chat piyasasında çalışanlardır onu da anlamış değilim Mesela sohbetimizsesli com ve net ve seslichat38 com. arkadaş bunlara 800 TL istemiş. Ya çok akıllıyız. ya da öyle sanıyoruz.
  • 15-05-2013, 17:09:45
    #17
    hemşerimden böyle birşey utanıyorum....

    yüksek ihtimal 17'den fazla değildir yaşı