kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temayı hazırlamak illegal bir iş değil ki. Herkesin herşeyin telif hakkını almaya gücü yetmeyebilir. Şahsen aynı görüşte değilim. Hadi kırdın şifresini bari bedava dağıt, ya da fazla mı attın diyelim aynı fiyattan sat. Fakat kalkıp 50 TL lik bir temayı 300 dersen olmaz işte
Ne farkınız kaldı?