İyi günler herkese,
Yanlışlıkla sidebar'ın içindekiler kaybettim, sağ üstteki üç çizgiye tıkladıktan sonra normalde sidebar menüsü açılması gerekirken artık boş açılıyor, bilgisi olan var mı? veya yardım edebilecek
Sidebarın içindekiler kayıp
1
●46
- 03-05-2025, 17:23:12