İyi günler herkese,

Yanlışlıkla sidebar'ın içindekiler kaybettim, sağ üstteki üç çizgiye tıkladıktan sonra normalde sidebar menüsü açılması gerekirken artık boş açılıyor, bilgisi olan var mı? veya yardım edebilecek