input boş göndere tıklandığında Üzgünüz, bir hata oluştu mesajı çalışıyor
Fakat formu doldurup gönderdiğimde ise Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi. mesajı çıkmıyor neden çıkmıyor ama mesaj gidiyor yani mail geliyor o kısımda sorun yok sıkıntı nerede eksik bir durum var
Özetle kod çalışıyor tek sorun Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi. mesajı çıkmıyor acaba nerede sorun var
PHP kodlardan kısa bir bölüm bu 2 kod arasında tam olarak gözümden kaçan nedir
Teşekkürler
wp_mail($emailTo, $subject, $body, $headers);
$emailSent = true;
$redirect = add_query_arg('submit', 'true', get_the_permalink());
wp_redirect($redirect);
die();
}
}<?php if (isset($emailSent) && $emailSent == true) { ?>
<div class="thanks">
<p>Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi.</p>
</div>
<?php } else { ?>
<?php if (isset($hasError) || isset($captchaError)) { ?>
<p class="error">Üzgünüz, bir hata oluştu.
<p>
<?php } ?>