Merhaba arkadaşlar
input boş göndere tıklandığında
Üzgünüz, bir hata oluştu mesajı çalışıyor
Fakat formu doldurup gönderdiğimde ise
Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi. mesajı çıkmıyor neden çıkmıyor ama mesaj gidiyor yani mail geliyor o kısımda sorun yok sıkıntı nerede eksik bir durum var
Özetle kod çalışıyor tek sorun
Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi. mesajı çıkmıyor acaba nerede sorun var
PHP kodlardan kısa bir bölüm bu 2 kod arasında tam olarak gözümden kaçan nedir Teşekkürler wp_mail($emailTo, $subject, $body, $headers);
$emailSent = true;
$redirect = add_query_arg('submit', 'true', get_the_permalink());
wp_redirect($redirect);
die();
}
}<?php if (isset($emailSent) && $emailSent == true) { ?>
<div class="thanks">
<p>Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi.</p>
</div>
<?php } else { ?>
<?php if (isset($hasError) || isset($captchaError)) { ?>
<p class="error">Üzgünüz, bir hata oluştu.
<p>
<?php } ?>