Merhaba arkadaşlar

input boş göndere tıklandığında Üzgünüz, bir hata oluştu mesajı çalışıyor

Fakat formu doldurup gönderdiğimde ise Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi. mesajı çıkmıyor neden çıkmıyor ama mesaj gidiyor yani mail geliyor o kısımda sorun yok sıkıntı nerede eksik bir durum var

Özetle kod çalışıyor tek sorun Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi. mesajı çıkmıyor acaba nerede sorun var

PHP kodlardan kısa bir bölüm bu 2 kod arasında tam olarak gözümden kaçan nedir

Teşekkürler

    wp_mail($emailTo, $subject, $body, $headers);
    $emailSent = true;

        $redirect = add_query_arg('submit', 'true', get_the_permalink());
        wp_redirect($redirect);
        die();
    }
}
<?php if (isset($emailSent) && $emailSent == true) { ?>
<div class="thanks">
<p>Teşekkürler, epostanız başarıyla gönderildi.</p>
</div>
<?php } else { ?>
<?php if (isset($hasError) || isset($captchaError)) { ?>
<p class="error">Üzgünüz, bir hata oluştu.
<p>
<?php } ?>