• 25-04-2023, 22:29:12
    #1
    Smtp kurdum ayarları yaptım formu gönderdiğim de form geliyor fakat başvuru gönderilirken hata oluştu diyor 2 saattir uğraşıyorum ufak ücret karşılığı yardımcı olabilir mi birisi
  • 25-04-2023, 22:29:53
    #2
    Powertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Smtp kurdum ayarları yaptım formu gönderdiğim de form geliyor fakat başvuru gönderilirken hata oluştu diyor 2 saattir uğraşıyorum ufak ücret karşılığı yardımcı olabilir mi birisi
    temadan kaynaklanıyor olabilir. bende böyle bir osurnla karşılaşmıştım
    temanın formu ile çakışıyordu. temanız neydi ?
  • 25-04-2023, 22:30:26
    #3
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temadan kaynaklanıyor olabilir. bende böyle bir osurnla karşılaşmıştım
    temanın formu ile çakışıyordu. temanız neydi ?
    Neve hocam
  • 25-04-2023, 23:40:52
    #4