Powertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Smtp kurdum ayarları yaptım formu gönderdiğim de form geliyor fakat başvuru gönderilirken hata oluştu diyor 2 saattir uğraşıyorum ufak ücret karşılığı yardımcı olabilir mi birisi
temadan kaynaklanıyor olabilir. bende böyle bir osurnla karşılaşmıştım
temanın formu ile çakışıyordu. temanız neydi ?