• 05-11-2022, 15:33:36
    #1
    Safir Odak Tema aldım. Logo değişimi yapıyorum kendi logomu değiştirdiğim zaman küçücük kalıyor. Aslında logom gayet büyük aşağıda görüldüğü gibi. Atladığım birşeymi var yardımdı olabilirmisiniz.



  • 05-11-2022, 15:34:49
    #2
    .best ONE 🏆
    Logonuzun kenarından fazlalıkları kırpmalı arkaplanını transparan yapmanız gerekiyor
  • 05-11-2022, 15:35:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Logonuzun piksel ayarlarını yapıp arka kısmını transparana çevirmeniz gerekmekte.

    Transparan işlemini remove.bg sitesinden yapabilirsiniz.

    Piksel ayarlarını https://www.resizepixel.com/tr/resize-image/ sitesinden yapabilirsiniz.
  • 05-11-2022, 15:36:59
    #4
    logoya genişlik değil yükseklik olarak bakın hocam
  • 05-11-2022, 15:39:24
    #5
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logonuzun kenarından fazlalıkları kırpmalı arkaplanını transparan yapmanız gerekiyor
    ShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logonuzun piksel ayarlarını yapıp arka kısmını transparana çevirmeniz gerekmekte.

    Transparan işlemini remove.bg sitesinden yapabilirsiniz.

    Piksel ayarlarını https://www.resizepixel.com/tr/resize-image/ sitesinden yapabilirsiniz.
    Uzantı ne olmalı peki. Arka planı saydam yapabilmem için yine jpg mi olmalı uzantı.
  • 05-11-2022, 15:40:09
    #6
    .best ONE 🏆
    skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzantı ne olmalı peki. Arka planı saydam yapabilmem için yine jpg mi olmalı uzantı.
    .png olması gerekiyor + olarak yazılarınızı ve logonuzu da beyaz falan yapmanız lazım ki o arkaplanda gözüksün
  • 05-11-2022, 15:40:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzantı ne olmalı peki. Arka planı saydam yapabilmem için yine jpg mi olmalı uzantı.
    wpden yazın yardımcı olayım
  • 05-11-2022, 17:15:45
    #8
    @SafirTema;
  • 05-11-2022, 17:55:10
    #9
    skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safir Odak Tema aldım. Logo değişimi yapıyorum kendi logomu değiştirdiğim zaman küçücük kalıyor. Aslında logom gayet büyük aşağıda görüldüğü gibi. Atladığım birşeymi var yardımdı olabilirmisiniz.



    Merhaba. Safirpanelden logo yüksekliğini arttırabilirsiniz. Bu tür durumlar için önce destek talebi oluşturursanız daha hızlı sonuç alabilirsiniz.