Safir Odak Tema aldım. Logo değişimi yapıyorum kendi logomu değiştirdiğim zaman küçücük kalıyor. Aslında logom gayet büyük aşağıda görüldüğü gibi. Atladığım birşeymi var yardımdı olabilirmisiniz.
Safir Odak Tema aldım. Logo değişimi yapıyorum kendi logomu değiştirdiğim zaman küçücük kalıyor. Aslında logom gayet büyük aşağıda görüldüğü gibi. Atladığım birşeymi var yardımdı olabilirmisiniz.
Merhaba. Safirpanelden logo yüksekliğini arttırabilirsiniz. Bu tür durumlar için önce destek talebi oluşturursanız daha hızlı sonuç alabilirsiniz.