Safir Odak Tema aldım. Logo değişimi yapıyorum kendi logomu değiştirdiğim zaman küçücük kalıyor. Aslında logom gayet büyük aşağıda görüldüğü gibi. Atladığım birşeymi var yardımdı olabilirmisiniz.