• 30-09-2020, 16:57:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Admin panelinde giriş yapıp mobil görünümü açtığımda mobil menü gözüküyor herşey normal.
    Ancak adminden çıkış sağlayıp normal kullanıcı olarak mobil girdiğimde menüye tıklanmıyor.
    Sebebi ne olabilir? İnceleyebilecek birisi var mı acaba?
  • 30-09-2020, 17:00:41
    #2
    web siteyi pm olarak atabilirseniz bakarım hocam.
  • 30-09-2020, 17:01:55
    #3
    tolgaand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web siteyi pm olarak atabilirseniz bakarım hocam.
    Gönderdim hocam.
  • 30-09-2020, 17:08:19
    #4
    cache temizleyip dener misiniz?
  • 30-09-2020, 17:25:08
    #5
    cache'ye takılıyorsun dur hocam.
    eğer ki minify - html ya da css yaptıysan tema'dan ona da takılabilir.

    bazen cache çakışıyor olabiliyor bu tür durumlarda.
    cacheyi deaktif edip deneyin.
  • 01-10-2020, 00:19:58
    #6
    Kurumsal PLUS
    Siteyi pm atarsanız inceleyebilirim.
  • 01-10-2020, 00:22:34
    #7
    tolgaand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web siteyi pm olarak atabilirseniz bakarım hocam.
    Çok teşekkür ederim hocam.
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cache temizleyip dener misiniz?
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cache'ye takılıyorsun dur hocam.
    eğer ki minify - html ya da css yaptıysan tema'dan ona da takılabilir.

    bazen cache çakışıyor olabiliyor bu tür durumlarda.
    cacheyi deaktif edip deneyin.
    Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi pm atarsanız inceleyebilirim.
    Çok teşekkür ederim ilginize. @tolgaand; hocam yardımcı oldu sağolasın.