Merhaba arkadaşlar.
Admin panelinde giriş yapıp mobil görünümü açtığımda mobil menü gözüküyor herşey normal.
Ancak adminden çıkış sağlayıp normal kullanıcı olarak mobil girdiğimde menüye tıklanmıyor.
Sebebi ne olabilir? İnceleyebilecek birisi var mı acaba?