• 09-04-2020, 20:06:03
    #1
    Merhaba,

    Şöyle bir problemim mevcut. Sitenin Ana sayfa sına girdiğimde sadece site başlığı yazıyor, Örn: Site
    Ama ben başlıkta Anasayfa - Site yazmak istiyorum. Bunu sadece ana sayfada yapmak istiyorum ama çözüm bulamadım. Eklentisiz halledebilir miyim? Şimdiden teşekkürler.
  • 09-04-2020, 20:10:03
    #2
    Sayfalar, düzenle, Anasayfa düzenleme kısmına geldiğinizde yukarıda ana sayfa ismi olması lazım, oraya yazabilirsiniz.
  • 09-04-2020, 20:10:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayarlardan genele gir yaz işte oraya all in one seo kısmınada yazabilirsin. temanın seo kısmından da yaparsın yani furkan utandırma beni
  • 09-04-2020, 20:12:01
    #4
    index.php'ye;

    <title>Anasayfa - Furkan Gökoğuz </title>
  • 09-04-2020, 20:15:17
    #5
    Bu dediğiniz şekilde yaparsa her sayfada Anasayfa yazar.Sayfalar kısmında Anasayfa olacak sayfanın başlığını Anasayfa yaptıysanız ve şablonu da homepage olarak seçtiyseniz zaten o şekilde gözükmelidir.
  • 09-04-2020, 20:31:30
    #6
    Şuanda zaten o şekilde ama sadece site başlığı yazıyor.

    https://prnt.sc/rw9sg5
    https://prnt.sc/rw9taf
  • 09-04-2020, 20:31:37
    #7
    add_filter( 'the_title', 'ana_title', 10, 2 );
    function ana_title() 
    {   
    if (is_home() || is_front_page())
    {        
    $title = 'Buraya yaz';    
    } 
    else
    {        
    return = $title ;    
    }
    }
    sanırım bu kod işine yarar
  • 09-04-2020, 20:32:31
    #8
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayarlardan genele gir yaz işte oraya all in one seo kısmınada yazabilirsin. temanın seo kısmından da yaparsın yani furkan utandırma beni
    Hakan Bey sırf anasayfa için eklenti kurmak istemiyorum, all in seo'ya ihtiyacı olmayan bir site onun için
  • 09-04-2020, 20:37:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayarlardan genele gir yaz işte oraya all in one seo kısmınada yazabilirsin. temanın seo kısmından da yaparsın yani furkan utandırma beni
    Ahahaha ben bu yoruma neden kahkaha attım