RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üslubum da bir terbiyesizlik görmüyorum sizin yazdığınız mesajdan sonra tabi. Siz veya yapacak kişi benim bütçemi bilmesine gerek yok sizi ilgilendirmez demişim gayet doğal hakkım ki fiyatı bana özel mesaj olarak atın demişim
varsa teklifin iletirsin olur biter ama siz kendinizi bildiğininiz için yazmak istedinevet sizinle lisans konuşması yaptık chatgpt başka bir yerden aldım donuyor kasıyor diye bir gün deneme istedim sizde olmaz dediniz tamam dedim almadım çünkü elimde 2 tane olacaktı. sizden aldığımda donma kasma olabilir problemin kök nedenini bilmiyordum. mesele para mı 200 300 lira zaten o fiyatlarda chatpt şimdi bunu bu konuya dahil etmeniz neden yani
BAK GÜZEL KARDEŞİM SENİNLE İLGİLİ BİR PROBLEM YOKTU MESAJIM DA ŞUNDAN BÖYLE BİR MESAJ ALDIM DİYE BİR BAŞLIK ATMADIM. ben sadece senin gibi birine iş yaptırmak istemediğim için bu konuyu açtım ve isimde vermedim senin ikinci mesajına kadar. şimdi sende o yandaşlarında bu konudan uzaklaşında gerçekten işinin detaylarını sorarak ne istediğimi ne yapabileciğini söyleyenler gelsin.
