Müşteri ile görüşme, isteklerini anlama ve teklif gönderme sürecininde zaman aldığını anlayamıyorsunuz.
Burada bana "XXX işi lazım" diye bir konu açılıyor ve onlarca kişi zaman ayırıp teklif veriyor.
Burada iş yükü sizde değil teklif veren kişilerde, bu rahat tavırların sebebide tamamen bu. Teklifleri beğenmedi mi? bir daha konu açar parasıyla mı..

@RakipsizHizmet; 'in sorduğu "Bütçeniz nedir?" sorusuna da kesinlikle katılıyorum.
R10 içinden herhangi bir iş için görüşme yapacaksamda ilk bütçesini soruyorum. Hala 5-10 bin TL'yi çok büyük para sananlar var.

Daha geçen gün AI destekli eğitim platformu için 10.000TL bütçe ayıranları gördüm. Bizim verdiğimiz teklif 500K₺ üstüydü.
En başta bütçe aralığını söylese projeyle alakalı onlarca sayfalık PDF'leri hiç okumazdık.

Ayrıca konuyu okudum, tamamen ölücülerin el altından iş yaptırma çabaları başka bir şey değil.