Beni ilgilendirir. demek oluyor ki ölü bir fiyata işi yaptııp birde en iyisini isteyeceksiniz. Neyse iyi forumlar.
Selamlar, aynı meslekteniz ve aynı sorunlarla karşılaşıyoruz ancak fikrinize saygı duymakla beraber şunu söylemek isterim evet uslüp çok önemli bu konuda bir sorun göremedim. Malum bizim sektörde karşı dağları istiyorum al üç kuruş köpek edasında bir çok insan var fakat bu konuyu açan arkadaşı tanımam etmem ancak en azından bu arkadaş minvalinde fikrinizi tekrar değerlendirmenizi öneririm.
Teklif vs iletmeyeceğim sadece normalde bende sizin gibi çıkış yaparım bu konulara ama dediğim gibi bu arkadaş normal açmış bir sorun göremedim.
İyi çalışmalar dilerim.