• 02-02-2017, 10:46:38
    #1
    Merhabalar, forumdan bir arkadaştan bir siteyi devir aldık. Barındırdığı hostingde SSL kullanılıyormuş. Kendi alanımıza taşıyınca güvenli değil hatası alınca bizde CPanelden SSL sertifikasını kaldırdık. Sonrasında siteye ve admin bölümüne erişim sağlayamıyoruz Nasıl çözeriz bu sorunu???
  • 02-02-2017, 11:04:29
    #2
    Pm atın bakayım
  • 02-02-2017, 11:19:57
    #3
    pm atarsanız bakayım
  • 02-02-2017, 13:24:51
    #4
    MasterGraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atarsanız bakayım
    İlginiz ve desteğiniz için tşkler