Merhabalar, forumdan bir arkadaştan bir siteyi devir aldık. Barındırdığı hostingde SSL kullanılıyormuş. Kendi alanımıza taşıyınca güvenli değil hatası alınca bizde CPanelden SSL sertifikasını kaldırdık. Sonrasında siteye ve admin bölümüne erişim sağlayamıyoruz Nasıl çözeriz bu sorunu???