Hocam iki ihtimal var bu soruya cevap olarak. Artacak veya azalacak. Satılan ürünün fiyatı arttığı için doğal olarak ondan komisyon sağlayan arkadaşların da sattığı bu ürün fiyatı artacaktır.
Fiyat artmıyor ajans paketi için azalıyor. Single paket için 10 dolarlık bir artış var onu da zaten bizde pek kullanan yok.
Forumdaki fiyatlar elementor fiyatı 200 dolarken 50 TL civarındaydı 1000 dolar oldu 60 TL dendi Şimdi tekrar 399 olacak sizce fiyatlar normal değil mi? 60 lira 3 dolar gibi bir fiyat bedava...
İlla ki azalacak vb şekilde zaten konuyu açmadım. Yanılmıyorsam paket fiyatı güncel kur ile 7500 ₺ civarına tekabül ediyor. 60x1000 site dediğimiz zaman 60.000 ₺ yapıyor. Fakat burada 1000 sitenin tümünü büyük ihtimal satamadığınız için veya yarı dönemde yeni alımlar olduğu için ve sürümün devam etmesi için 60 ₺ benim içinde ideal bir tutar.
usd kuru bu seviyedeyken 60 tl şu anda ideal olarak görüyoruz.
Cevaplar için teşekkürler.