Forumdaki fiyatlar elementor fiyatı 200 dolarken 50 TL civarındaydı 1000 dolar oldu 60 TL dendi Şimdi tekrar 399 olacak sizce fiyatlar normal değil mi? 60 lira 3 dolar gibi bir fiyat bedava...