• 05-05-2020, 18:48:36
    #1
    Merhaba,

    Kredi hesaplama eklentimi geliştirme kararı aldım dolayısıyla satışı bir kaç aylığına kapatıyorum.
    Yapılacaklar: Hatalar giderilecek, opsiyonlar eklenecek, arayüz tasarımı değişecek, kodlar optimize edilecek, oranları otomatik çeken bot yapılacak.
    İlgili moderatörler konuyu kilitlerse çok sevinirim, iyi çalışmalar.
  • 05-05-2020, 19:00:11
    #2
    Merhaba hocam. Online kur eklentisi mevcut mu sizde
  • 05-05-2020, 21:19:21
    #3
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam. Online kur eklentisi mevcut mu sizde
    Merhaba,

    Malesef online kur eklentisi mevcut deÄŸil fakat ileri de olabilir, ÅŸimdilik sadece kredi hesaplama eklentisi.
  • 06-05-2020, 15:10:21
    #4
    Eklentiyi aldım. Yardımsever, düzgün bir insan. Çok teşekkür ederim.
  • 07-05-2020, 17:54:55
    #5
    erditunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklentiyi aldım. Yardımsever, düzgün bir insan. Çok teşekkür ederim.
    Hayırlı olsun, ilginiz için teşekkür ederim.
  • 04-06-2020, 18:05:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eklenti ücreti için pmden teklif alabilirmiyim?