1- Araçlar kısmına geldiğimde mobil versiyonuna tıkladığımda şöyle görünüyor:

Fakat kendi telefonumdan giriyorum. Bu Ford Courier başlığı falan fotoğrafın sağında ve her harf alt alta görünüyor. Bozuk görünüyor yani. Bunu nasıl aşarım?
2- Ana sayfadaki slider kısmındaki yazılar mobilden girince görünmüyor. Bunu nasıl çözerim?
3- Burada bulunan "whatsapp için tıkla" link'i telefondan girince çalışmıyor. Pc de çalışıyor ama telden girince linksiz görünüyor. Düzenleye bastığımda sürekli "noopener" yazdığını görüyorum.