Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 29-10-2014, 21:03:32
    örnek bir site pm atabilirmisiniz
  • 31-10-2014, 20:25:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eklenti çalışmıyor, satan arkadaşa da ulaşılamıyor!
  • 04-11-2014, 00:39:38
    merhaba özel mesaj kutunuz dolu. şu şekilde bir pm atmıştım size;

    Ne yaptıysam sunucu yanıt süresini kısaltamadım, 0,7sn filan sürüyor yanıt süresi, ama rakiplerimin 0,2sn lerde geziniyor.

    Diğer taraftan google pageinsight de de 100/74 gibi bir skor alıyorum.

    Bu durumda;
    1- Sizin yönteminiz ile pageinsight durumu artıyor mu?
    2- Sunucu yanıt süresi kısalıyor mu?

    3- Benim index ve neredeyse her sayfamda belirli sayıda random resim çekiyorum. Cache özelliğinin aktif olması bu random resimler yerine hangi şekilde cacheye aldıysa sabit olarak o resimleri mi getirecek?

    4- Son olarak sitemde ne yaptıysam htaccess e ne kod eklersem ekliyeyim deflate sıkıştırma işini bir türlü beceremedim. En önemlisi sizin yönteminiz sıkıştırmayla ilgili düzeltmeler yapıyor mu? Çünkü aynı şekilde google pageinsight dan baktığımda 120 kb civarında sıkıştırılmayan .js .css gibi dosyalar gözüküyor.

    Cevap verebilirseniz memnun olurum. Eğer cevaplarınız olumlu ise birde skype belirtir misiniz? Teşekkürler
  • 05-11-2014, 00:14:52
    eklenti capsi atarmisiniz
  • 05-11-2014, 00:25:34
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklenti capsi atarmisiniz
    pm gönderdim size
  • 07-11-2014, 21:17:34
    Kurumsal Üye
    Özel mesaj göndermiştim, yanıt alamadım. Yanıtlarsanız düşünüyorum.
  • 09-11-2014, 17:08:18
    pm ile bilgi verildi konu günceldir
  • 14-11-2014, 19:17:48
    konu günceldir arkadaslar, farkı görmek isteyenleriçin kendi sitenize kurup gösterebiliriz.
    Uçak moduna geçsin siteniz...
  • 15-11-2014, 21:16:49
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi benim sayfalar 6 sn de felan açılıyor.
    bu hizmeti alınca tüm sayfalar en fazla 0,99 sn de mi açılacak ?