Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 13-09-2013, 21:58:16
    #37
    Arkadastan bir adet paket alindi. Ilgisi icin tesekkürler. Paket hakkinda ise, bir iki gün denemeden sonra cevap verecegim simdilik bir sorun yok gibi gözüküyor.
  • 13-09-2013, 22:14:03
    #38
    Tam 10bİn anlik onlİne kİŞİde sorunsuz ÇaliŞti teŞekkÜrler ahmet bey İyİ hİzmet kalİtelİ ÜrÜn İÇİn
  • 14-09-2013, 17:21:06
    #39
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam 10bİn anlik onlİne kİŞİde sorunsuz ÇaliŞti teŞekkÜrler ahmet bey İyİ hİzmet kalİtelİ ÜrÜn İÇİn
    Rica ederim iyi çalışmalar
  • 14-09-2013, 17:22:10
    #40
    Mesajım bulunsun lazım olabilir ilerde
  • 15-09-2013, 09:35:23
    #41
    Evet arkadaşlar çalışmalar son hızla devam ediyor...
  • 15-09-2013, 09:57:39
    #42
    Geçtiğimiz günlerde bir sitem için bi tema yaptırmıştım ve tema çok kasıyordu site hiç açılmıyor denecek kadar yavaştı arkadaşla anlaştık denemesini yaptık ve sitenin hızı şimdi çok iyi. Ayrıca arkadaş ilgili bir arkadaş sağolsun. Teşekkürler.
  • 15-09-2013, 15:45:41
    #43
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz günlerde bir sitem için bi tema yaptırmıştım ve tema çok kasıyordu site hiç açılmıyor denecek kadar yavaştı arkadaşla anlaştık denemesini yaptık ve sitenin hızı şimdi çok iyi. Ayrıca arkadaş ilgili bir arkadaş sağolsun. Teşekkürler.
    Teşekkür ederim hocam iyi çalışmalar
  • 15-09-2013, 23:11:33
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok iyi gerçekten dün tekrar anladım bunu. Normalde 100 online olunca çakılırdı 240 online gördüm tık demeden çalıştı sitem destek konusundada arkadaş çok sabırlı ne sorsam bıkmadan cevap verdi teşekkürler bir kez daha
  • 15-09-2013, 23:24:45
    #45
    Mesajım bulunsun.