Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 08-09-2013, 19:14:26
    #19
    rupi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta tedirginlikle iyi hitli sitemi, teslim ederken acaba sorun olur mu vb, aklımdan onlarca şey geçti, sağolsun zombi durumda olan sitemi canlandırdı ve çok iyi, umarım öyle kalır, yaptıracak arkadaşlara öneririm 22k hitli siteyi hızlandırmıştır, tavsiye ederim
    Teşekkür ederim hocam iyi çalışmalar..



    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 tl ödeme yapınca her sitemde kullanabilir miyim.

    HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Tabiki hocam istediğiniz siteye ekleyebilirsiniz.
  • 09-09-2013, 17:04:52
    #20
    devam ediyor arkadaşlar günceldir.
  • 10-09-2013, 01:03:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş banada elinden gelen yardımı yaptı. ancak sanırım benim sitede olan veya ip saldırısından kaynaklanan sebeplerden dolayı sitede çok fark göremesemde ilerde sorunlar düzelince insallah yine çalısmak isterim..
  • 10-09-2013, 01:10:42
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ozderem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş banada elinden gelen yardımı yaptı. ancak sanırım benim sitede olan veya ip saldırısından kaynaklanan sebeplerden dolayı sitede çok fark göremesemde ilerde sorunlar düzelince insallah yine çalısmak isterim..
    seo searchterms tagging 2 eklentisini kullanıyorsanız pasif yapın deneyin
  • 10-09-2013, 01:12:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seo searchterms tagging 2 eklentisini kullanıyorsanız pasif yapın deneyin
    yok o eklenti bende ama belki ip saldırısı felan olabilir dedi arkadaş..
  • 10-09-2013, 01:17:08
    #24
    ozderem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok o eklenti bende ama belki ip saldırısı felan olabilir dedi arkadaş..
    öylede olabilir benim siteyede kurdu %200 hızlandı
  • 10-09-2013, 19:47:53
    #25
    Arkadaşın sunucu problemi var hallederse tekrar bakacağız
  • 10-09-2013, 20:34:18
    #26
    ben de deneme amaçlı yaptırmak istiyorum. Çok yavaş açılan bir wordpress sitem var.
  • 10-09-2013, 20:39:57
    #27
    ozderem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş banada elinden gelen yardımı yaptı. ancak sanırım benim sitede olan veya ip saldırısından kaynaklanan sebeplerden dolayı sitede çok fark göremesemde ilerde sorunlar düzelince insallah yine çalısmak isterim..
    Muhtemelen sitenizin sayfa tasarımı webserver yazılımına yığın halinde bağlantı gönderimine sebep oluyor.

    Sayfanızda resim ve benzeri boyut hacmi geniş ve dağınık biçimde öğeler mevcut ise buna sebep olacaktır.

    Konuda bahsi geçen sistem mysql kaynaklı ve php kod işleme kaynaklı sunucu ram ve cpu donanımının az kullanımını sağlar, bu servislerden gelen veriyi önceden html yapısında cache edip karşı tarafa sunduğu için.

    Ancak sitenizin tasarımı bahsettiğim şekilde sorunlu ise html olarakta sunulsa webserver yazılımını verimli çalışamaz hale getirebilir.

    Size önerim litespeed, lighthttpd veya nginx gibi performans bakımından üstün webserver yazılımı kullanmanızdır.

    Şunuda belirteyim tasarım bazlı sorun yaşıyorsunuz ve statik dosyalar (resim flash vb) buna sebep oluyor. Statik dosya işleme konusunda nginx webserver yazılımı en önde gelir ve apache ile beraber proxy olarak kullanılabilmektedir. Php dilini apache işler statik dosyaları nginx işler şeklinde optimizasyona giderseniz iyi sonuç getirecektir. Aynı zamanda apache webserver .htacces, override gibi php özellikkerinide kaybetmemiş olursunuz nginx apache önü proxy ile.

    Bunun dışında geriye kalan tek çare temanızı optimize etmek veya değiştirmektir.

    Ayriyetten konu sahibi her türlü wordpress ağır çalışma sorununa %100 çözümmüş gibi tanıtmış cache sistemini fakat malesef bu durumda hiçbir çare sunmayacağını belirtmek isterim.

    Eğer siteniz yalnızca php ve mysql kaynaklı yüksek donanım tüketiyorsa 4 4 lük çözümdür bunuda söylemek gerek.

    GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi