Valla ne diyim ki eline koluna sağlık hocam, bu kadarını gerçekten beklemiyordum.
Piyasadaki bütün cache eklentilerini denedim bırakın işe yaramayı sitemi bozdular. Fiyat önce pahalı geldi ama bu hızı gördükten sonra 2 katını da ödeyebilirim. Siteye nitro takılmış gibi oldu sayfalar daha tıklamadan açılıyor sanki