Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 07-04-2014, 13:06:02
    skype adresinizi ekledim, bi görüşelim hocam
  • 10-04-2014, 14:13:05
    konu güncell
  • 11-04-2014, 00:42:48
    Üyeliği durduruldu
    Valla ne diyim ki eline koluna sağlık hocam, bu kadarını gerçekten beklemiyordum.
    Piyasadaki bütün cache eklentilerini denedim bırakın işe yaramayı sitemi bozdular. Fiyat önce pahalı geldi ama bu hızı gördükten sonra 2 katını da ödeyebilirim. Siteye nitro takılmış gibi oldu sayfalar daha tıklamadan açılıyor sanki
  • 12-04-2014, 13:26:05
    sitesi kasan, geç açan varsa hemen kurabiliriz
  • 13-04-2014, 00:31:55
    iş verildi cok kısa bır sure de (5 dk bile sürmedi) bitirdi. Eline sağlık.
  • 14-04-2014, 17:46:56
    Benim sitede bir deneme yapabilir miyiz?
  • 15-04-2014, 10:25:30
    pm gönderildi
  • 18-04-2014, 14:39:03
    harbiden mükembel bir sistem ALLAH razı olsun çok iyi niyetli bir insan.Yazılımı gayet iyi ve başarılı .kendisini tebrik ediyorum.Kasma vb sorun yaşayan arkadaşlara şiddetli bir biçimde tavsiye ediyorum.
    En azından sisteminize kurdurarak o müthiş değişimi bir test etmenizi öneriyorum
  • 18-04-2014, 18:14:02
    hocam fiyatta indirim yaptığınız anda alacağım