Arkadaşlar bende siteme kurdurdum gerçekten siteniz epeyce hız kazanıyor. Fakat benim gibi sitenizin yapısı ;
Userlerin profillerini güncelledikleri yani anlık değişim gösteren olayların olduğu bir sistem var ise kurdurmanıza gerek yok . Çünkü şuan ben kullanamıyorum boşa çıkardım mecburen. Ama yok ben kendim yazı ekledikten sonra siteme yorum geldikten sonra panele girer elle en son gücellemeleri yaparım derseniz güzel olay.
Bunu yazma sebebim benim gibi konu içeriğini çok fazla okumadan alım yapacak arkadaşlar varsa onları uyarmak

Ama kesinlikle arkadaşın emeğine saygım var güzel bir çalışma olmuş.