Anket Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 0
Ücret 35 TL Olsa kullanmak ister misiniz?
Evet
%0 (0 Oy)
Hayır
%0 (0 Oy)
  • 24-02-2014, 22:38:11
    ödeme yapıldı teslimat bekleniyor
  • 26-02-2014, 21:16:35
    Detayları pm aktarmısın

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-02-2014, 17:00:30
    Hocam Pm atalı kaç gün oldu dosyaları ve dökümanı gönderecektiniz hala dönüş yapmadınız.
  • 28-02-2014, 15:58:37
    Gerekli işlemleri kısa sürede bitirdi. Teşekkürler
  • 05-03-2014, 07:52:38
    pm gönderdim dönüş bekliyorum
  • 06-03-2014, 21:20:01
    çalışma yaptığınız sitelerden bir kaçını gönderirmisiniz referans olarak
  • 07-03-2014, 08:31:45
    Arkadaşlar bende siteme kurdurdum gerçekten siteniz epeyce hız kazanıyor. Fakat benim gibi sitenizin yapısı ;

    Userlerin profillerini güncelledikleri yani anlık değişim gösteren olayların olduğu bir sistem var ise kurdurmanıza gerek yok .
    Çünkü şuan ben kullanamıyorum boşa çıkardım mecburen. Ama yok ben kendim yazı ekledikten sonra siteme yorum geldikten sonra panele girer elle en son gücellemeleri yaparım derseniz güzel olay.

    Bunu yazma sebebim benim gibi konu içeriğini çok fazla okumadan alım yapacak arkadaşlar varsa onları uyarmak Ama kesinlikle arkadaşın emeğine saygım var güzel bir çalışma olmuş.
  • 15-03-2014, 00:53:25
    konu güncel
  • 15-03-2014, 02:45:55
    yazim bulunsun inceliycem. iyi sisteme benzior.