Merhaba arkadaşlar,
Hazırladığınız Windows 7 temalarını burada paylaşıyoruz. Yapmanız gereken basit, temanızdan bir ekran görüntüsü ve temanızı indirmeye sunabileceğiniz bir bağlantı...
Tüm Windows 7 kullanıcılarından bekliyoruz...
Windows 7 Temalarınızı bekliyoruz
22
●2.864
- 15-10-2009, 20:23:04Longhorn Air7 beta

Arka plan icin çok özür dilerim

x86: Patched UxTheme Files for Windows 7 RTM Build 7600.16385
x64: Patched UxTheme Files for Windows 7 RTM Build 7600.16385
Download ; http://fc09.deviantart.com/fs51/f/20..._by_alkhan.rar - 15-10-2009, 20:41:48Üyeliği durdurulduTavsiyem : Windows 7: Bilgisayarınızı kişiselleştirin
Windows 7'yi ek program kurmadan en sade haliyle kullanın. Yalnızca arkaplan, saydamlık, renksellik değişin. Bu size hem görsel hemde performans olarak daha fazla performans sağlayacaktır
- 15-10-2009, 20:44:23bende aynı fikirdeyim ama saydamlık v.s cpu arttırır buda performans yönünden biraz yavaşlama olabilir.LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2009, 21:42:13x86: Patched UxTheme Files for Windows 7 RTM Build 7600.16385Snek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x64: Patched UxTheme Files for Windows 7 RTM Build 7600.16385
x86 32 bit için x64 64 bit için uxthema patcher dir bunu yükleyip daha sonra indirdiğiniz temayı '' C:\Windows\Resources\Themes '' buraya temayı atın ve kişileştirmeden temayı uygulayın. - 15-10-2009, 21:43:27dll li tema hiç görmemiştim, oldum olası dll li temaları sevmemdeSnek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, y4sin bu konuda gerekeni yazar.



, y4sin bu konuda gerekeni yazar.