Snek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dll dosyaları falan var onları atmadan resimdeki gibi olmuyor normal win. 7 kendi teması gibi duruyor.
dll li tema hiç görmemiştim, oldum olası dll li temaları sevmemde , y4sin bu konuda gerekeni yazar.