Konu
Windows 7 Temalarınızı bekliyoruz
15-10-2009, 21:43:27
#9
Haymac
Snek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dll dosyaları falan var onları atmadan resimdeki gibi olmuyor normal win. 7 kendi teması gibi duruyor.
dll li tema hiç görmemiştim, oldum olası dll li temaları sevmemde
, y4sin bu konuda gerekeni yazar.