selam arkadaşlar,
son 2 3 aydır bu çileyi çekiyorum bir çözümünü bulamadım.
Son 2 3 aydır sistemime hep saçma sapan bu tarzda "asodkasdoamdaosdm" ticketlar geliyor ve onları açtığım zaman sistemim hackleniyor ancak açmadım biliyorm bir kere başıma geldi, bu sorunu nasıl çözebilceğim hakkında bir fikri olan varmı
1hafta boyunca ticket sistemine 5000 adet mesaj geliyor bu mesajların 64base tarafından yapıldığını biliyorm nasıl çözebilirm
whmcs 64base ticket problemi
11
●1.039
- 17-11-2012, 00:05:16şuan bu ayarı yapmış bulunmaktayım 2 3 saattir bir adet bile ticket gelmedi yanlız bu yaptığım ayarla default arasındaki fark ne ne olup değişiyorBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2012, 02:35:49Müşteri girişi yapılmadığı sürece bidirim ekranında captcha karakterleri çıkacaktır ve bu tarz spam bildirimler tarafınıza gelmeyecektir.fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2012, 08:44:31Hocam 2-3 sürüm önceki açıktır bu. Güncel sürümlerde gelse bile tıklandığında herhangi bir veriye sızma olmuyor.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
