selam arkadaşlar,

son 2 3 aydır bu çileyi çekiyorum bir çözümünü bulamadım.

Son 2 3 aydır sistemime hep saçma sapan bu tarzda "asodkasdoamdaosdm" ticketlar geliyor ve onları açtığım zaman sistemim hackleniyor ancak açmadım biliyorm bir kere başıma geldi, bu sorunu nasıl çözebilceğim hakkında bir fikri olan varmı

1hafta boyunca ticket sistemine 5000 adet mesaj geliyor bu mesajların 64base tarafından yapıldığını biliyorm nasıl çözebilirm