Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BurakH arkadaşımız cevaplamış.

Güncel sürümmüş, yok lisansmış vs. bunları zaten yapmanız gerekli lisanslı sistemede bu mesajlar geliyor merak etmeyin.

Yoh ben lisans aldım bana daha gelmiyor. Diyen varsa saçmalamış olur.
Hocam 2-3 sürüm önceki açıktır bu. Güncel sürümlerde gelse bile tıklandığında herhangi bir veriye sızma olmuyor.