BurakH arkadaşımız cevaplamış.

Güncel sürümmüş, yok lisansmış vs. bunları zaten yapmanız gerekli lisanslı sistemede bu mesajlar geliyor merak etmeyin.

Yoh ben lisans aldım bana daha gelmiyor. Diyen varsa saçmalamış olur.