• 16-11-2012, 17:15:33
    #1
    selam arkadaşlar,

    son 2 3 aydır bu çileyi çekiyorum bir çözümünü bulamadım.

    Son 2 3 aydır sistemime hep saçma sapan bu tarzda "asodkasdoamdaosdm" ticketlar geliyor ve onları açtığım zaman sistemim hackleniyor ancak açmadım biliyorm bir kere başıma geldi, bu sorunu nasıl çözebilceğim hakkında bir fikri olan varmı

    1hafta boyunca ticket sistemine 5000 adet mesaj geliyor bu mesajların 64base tarafından yapıldığını biliyorm nasıl çözebilirm
  • 16-11-2012, 17:18:37
    #2
    Sürüm güncelleyin.
  • 16-11-2012, 18:41:44
    #3
    çözümü lisansını alarak son sürümü kurmanız.
  • 16-11-2012, 19:43:14
    #4
    Reveloper
    Admin Panelinize giriş yapınız > Kurulum > Genel Ayarlar > Güvenlik > Captcha Form Koruması:Giriş Yapıldığında Kapalı
  • 16-11-2012, 20:12:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    güncel sürüm lisanslı kullanın..
  • 17-11-2012, 00:05:16
    #6
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin Panelinize giriş yapınız > Kurulum > Genel Ayarlar > Güvenlik > Captcha Form Koruması:Giriş Yapıldığında Kapalı
    şuan bu ayarı yapmış bulunmaktayım 2 3 saattir bir adet bile ticket gelmedi yanlız bu yaptığım ayarla default arasındaki fark ne ne olup değişiyor
  • 17-11-2012, 02:35:49
    #7
    fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan bu ayarı yapmış bulunmaktayım 2 3 saattir bir adet bile ticket gelmedi yanlız bu yaptığım ayarla default arasındaki fark ne ne olup değişiyor
    Müşteri girişi yapılmadığı sürece bidirim ekranında captcha karakterleri çıkacaktır ve bu tarz spam bildirimler tarafınıza gelmeyecektir.
  • 17-11-2012, 08:39:47
    #8
    Reveloper
    BurakH arkadaşımız cevaplamış.

    Güncel sürümmüş, yok lisansmış vs. bunları zaten yapmanız gerekli lisanslı sistemede bu mesajlar geliyor merak etmeyin.

    Yoh ben lisans aldım bana daha gelmiyor. Diyen varsa saçmalamış olur.
  • 17-11-2012, 08:44:31
    #9
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BurakH arkadaşımız cevaplamış.

    Güncel sürümmüş, yok lisansmış vs. bunları zaten yapmanız gerekli lisanslı sistemede bu mesajlar geliyor merak etmeyin.

    Yoh ben lisans aldım bana daha gelmiyor. Diyen varsa saçmalamış olur.
    Hocam 2-3 sürüm önceki açıktır bu. Güncel sürümlerde gelse bile tıklandığında herhangi bir veriye sızma olmuyor.